رپورتاژآگهی

جدیدترین رپورتاژآگهی های وب فارسی

رپورتاژآگهی

جدیدترین رپورتاژآگهی های وب فارسی

شرکت لوله بازکنی سعادت آباد تهران دیبا

لوله بازکنی سعادت آباد در واقع شعبه شمال غرب شرکت لوله بازکنی تهران است که با بیش از ۳۰ سال سابقه در امر لوله بازکنی و تخلیه چاه در مناطق مختلف شمال شهر تهران آماده خدمت رسانی به تهرانی های عزیز می باشد .

این شرکت با در اختیار داشتن پرسنل با تجربه و متخصص و استفاده از تجهیزات جدید و پیشرفته در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین خسارت و کثیف کاری محل گرفتگی لوله را تشخیص داده و اقدام به رفع آن می نماید .

متخصصین لوله بازکنی سعادت آباد با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک خود و با فنرهای فولادی سر مته دار و پمپ تراکم هوا می توانند لوله های از جنس سیمان به طول ۵ تا ۱۰۰۰ متر را باز کنند .

همچنین اگر اشیاء قیمتی شما در فاضلاب ، راه آب و یا توالت و توالت فرنگی گیر کرده ، درآوردن آن را بدون خسارت به لوله بازکنی سعادت آباد بسپارید تا ما با استفاده از دستگاه ساکشن این کار را برای شما انجام دهیم .

ضمانت بازگشت وجه در لوله بازکنی تهران تحت عنوان حقوق مشتری تلقی شده و ما تضمین میکنیم که پرسنل شرکت در صورت عدم رضایت شما هیچ وجحی از شما دریافت نخواهند کرد .

خدمات تخلیه چاه سعادت آباد با ماشین آلات پیشرفته و کادر مجرب . ما تخلیه چاه ساختمان شما را بدون خرابی و صدمه زدن به دهنه چاه انجام می دهیم .

برای  تماس با ما و انجام سفارش لوله بازکنی   با شماره های زیر تماس بگیرید . 
09128477169
09109838533
09191560025 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.